Gorski kotar, unatoč neupitnim turističkim potencijalima, u posljednjih 20-ak godina prolazi kroz period značajne stagnacije turističke aktivnosti. O tome svjedoči činjenica da cijelo geografsko područje ostvaruje manje od 115.000 noćenja godišnje. S obzirom na ustanovljenu relativnu turističku nerazvijenost istog, imajući u vidu potencijal temeljen na blizini većeg broja značajnih emitivnih tržišta, resursni potencijal i druge komparativne prednosti (generalna turistička razvijenost županije, potencijal na strani domaće potražnje i dr.), cilj je kreirati Turistički Master plan Gorskog kotara koji će obuhvaćati gradove: Čabar, Delnice, Vrbovsko i općine: Brod Moravice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, Ravna Gora i Skrad. Projekt se sastoji od tri dijela: analize trenutnog stanja destinacija obuhvaćenih projektom, postavljanje strateškog okvira razvoja turizma Gorskog kotara i definiranje smjernica za razvoj turizma u području razvoja turističkih proizvoda i iskustava, turističke infrastrukture i investicija, programa konkurentnosti te sustava upravljanja i marketinga.

Podijeli:
Skip to content